همه قطع میکنن عادیه
برای منم عزیزم این هفته که رفتم رئول و مولتی ویتامین نوشته
من به خاطر این بوده که وزن کم کردم گفت از الان شروع کن
فولیک اسید هم گفت داره نیاز نیست بخوری جدا
چون مولتی ویتامین چن تا ویتامین باهمه یکی هم اسید فولیک بخاطر همون دیگه مولتی ویتامین رو بخوری بسه نیازی نیس ک فولیک اسید بخوری همه فک کنم همینن منم الان نمیخورم مولتی ویتامین میخورم
من هنوز دارم فولیک اسید و ویتامین دی میخورم 🤐🤐
منم از هفته ۱۶ گفته ویتامین د ۳ و کوالی فول قطع کن دارو های جدید بخور ..که میشه قرص کلسیم
قرص آهن
مولتی پریناتال
با امگا سه
خوب از یه جا ویتامین بهت میرسه دیگه.نیاز نیست دو دوز بخوری
همه باید از هفته ۱۶ ب بعد مکمل هاشون عوض بشه
الان شما باید ویتامن د ۳. و آهن و مولتی ویتامین و امگا ۳ بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.