سلام عزیزم.اینا به قنداق خوری معروفن.شما که دوقلو داری باید شیشه شیر بگیری حالا برای اوایل سایز کوچکتر
حداقل ۱۲۵ میل بگیر
عزیزم اینا قنداق خوریه
شما باید شیشه شیر بگیری
ننه چه ناز و کوشولوان 🥹
این سایز برا من یک ماه استفاده داشت
دوتا ۱۲۰ بخر
خدااااا چقد گوگولیه
ای ننه چه کوچیکن 😍
چه گوگولییییه
برا روزهای اول خوبن
برا اوایل خوبن و توی کیف که بیرون میری
بعدها هم میشه اب بریزی توش برا بیرون
بدرد شیر نمیخوره
چقد گوگولین🥹😂
ویییییی گیگیلی مگولی بگولیییییی 😂😍چقدر نازه کوچولو از کجا پیدا کردی منم میخام
اینا اصطلاحا شیشه قندابه مثلا جاریم با اینا اب میده ب بچه
نوزاد کلا هر دوساعت ۳۰ سی سی شیر میخوره
اگ شیر خودتم باشه ک اصلا لازم نمیشه
برای ماه های اینده
عزیزم اینها خیلی کوچیکن برای دارو خوری خوبن یا نهایت روزهای اولی که یکی دو شماره میخوای بهش شیر بدی
زود کوچیک میشه
آره باید یکی بزرگتر بگیری
ولی چ کیوتن🥹🍼😂
چرا ایقد ریزن اینا😐😂
اینا شیشه دارو خوری هستن تا اونجایی که من میدونم
وییی چقد کوچولووو
برا اولا خوبن آبجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.