خب دلم خواست🥲🤤
دوستان عزیزم وانیل یادتون نره🤭
دستورشو میگی عزیزم
۵۰ گرم کره ذوب شده و ۱۴۰ گرم شکر و با همزن دستی بزنید بعدش دوتا تخم مرغ اضافه کنید بعدش تو یه ظرف یه پیمه آرد و ۳۵ گرم پودر کاکائو و یک قاشق چایخوری بگینک پودر و بریزید و دوبار الک کنید و به مایع اولی اضافه کنید و با لیسک هم بزنید میتونید شکلات چیپسی هم اضافه کنید باحال میشه بعد خمیر و یک ساعت و نیم تو فریزر بزارید استراحت کنه و بعد استراحت اندازه گردو کنید و تو پودر قند بغلطونید و تو دمای ۱۸۰ درجه ده دیقه بزارید بپزه و تمام نوش جان😊
خوشمزهه😋🍪
نوش عزیزم طرز تهیه لطفا
کرینکل👌😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.