۷ پاسخ

خب دلم خواست🥲🤤

دوستان عزیزم وانیل یادتون نره🤭

دستورشو میگی عزیزم

۵۰ گرم کره ذوب شده و ۱۴۰ گرم شکر و با همزن دستی بزنید بعدش دوتا تخم مرغ اضافه کنید بعدش تو یه ظرف یه پیمه آرد و ۳۵ گرم پودر کاکائو و یک قاشق چایخوری بگینک پودر و بریزید و دوبار الک کنید و به مایع اولی اضافه کنید و با لیسک هم بزنید میتونید شکلات چیپسی هم اضافه کنید باحال میشه بعد خمیر و یک ساعت و نیم تو فریزر بزارید استراحت کنه و بعد استراحت اندازه گردو کنید و تو پودر قند بغلطونید و تو دمای ۱۸۰ درجه ده دیقه بزارید بپزه و تمام نوش جان😊

خوشمزهه😋🍪

نوش عزیزم طرز تهیه لطفا

کرینکل👌😍

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی