خانما تشک آنتی رفلاکس بنظرتون خوبه ؟

۵ پاسخ

فقط یه مدلایی هست پایین تشک یه چیزی هست برا اینکه سر نخوره بیاد پایین
تشک من از اونا نداره نی نی م شبا سر میخوره میاد پایین پتو رو صورتشو میپوشونه

من گرفتم تا الان که سه ماهشه رفلاکس داره روش میخوابه ،خیلی سبکه میخوام بزارمش روپام هم ازش استفاده میکنم پام درد نمیگیره

من ک تاثیری نداشت کلا دخترم روشم نمیخابیذ

خیلیی خوبه
من بارها شده کلی شیر یهو ریخته از دهنش ولی سرریز شده اومده بیرون

برای رفلاکس خیلی خوبه من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان ماهوین 🌙 مامان ماهوین 🌙 ۹ ماهگی
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی