فقط یه مدلایی هست پایین تشک یه چیزی هست برا اینکه سر نخوره بیاد پایین
تشک من از اونا نداره نی نی م شبا سر میخوره میاد پایین پتو رو صورتشو میپوشونه
من گرفتم تا الان که سه ماهشه رفلاکس داره روش میخوابه ،خیلی سبکه میخوام بزارمش روپام هم ازش استفاده میکنم پام درد نمیگیره
من ک تاثیری نداشت کلا دخترم روشم نمیخابیذ
خیلیی خوبه
من بارها شده کلی شیر یهو ریخته از دهنش ولی سرریز شده اومده بیرون
برای رفلاکس خیلی خوبه من استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.