تشک انتی رفلاکس چطوره

۱ پاسخ

خوبه ولی بالشتم میتوتی بزاری مثلا من تا دوماهگی تو تشک میزاشتم الان نمیمونه بالشت میزارم زیرش سی درجه میارمش بالا با یه بالشت کوچیکتر زیرش

سوال های مرتبط

مامان ماهوین 🌙 مامان ماهوین 🌙 ۸ ماهگی
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان ،،،مهدیار،،، مامان ،،،مهدیار،،، ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی