۲ پاسخ

منم انجام دادم نه درد نداره ولی بعدش رعایت کنع استرس هم نداشته باش

سلام عزیزم.من انجام دادم.دردش مثل تزریق آمپول میمونه.بعدش مراقبت داره باید تا ۳ روز حالت استراحت مطلق باشی،مایعات زیاد استفاده کنی،از توالت فرنگی استفاده کنی،تا دو هفته کارای سنگین انجام ندی تا اون سوراخ ترمیم بشه.ایشالله که بسلامتی انجام میدی و کوچولوت به سلامتی میاد تو بغلت.استرس نداشته باش😘😘

سوال های مرتبط