بنظرتون تو هفته من وزن ۱۳۸۱ خوبه یا نه چرا انقد کم وزن میگیره 🥺🙆‍♀️

۵ پاسخ

200گرم کمه وزنش ولی اشکالی نداره تا بدنیا بیاد 3کیلو میشه چیزایی که وزن رو زیاد میکنه زیاد بخور مثل بادام درختی پرتغال وزن بچه رو زیاد میکنه روزی یدونه رو حتما بخور آب انار یا خود انار صبحونه من هفته ای 3بار حلیم میخورم هفته ای 3بار تخم مرغ آبپز میخورم من 32هفته وزن بچم 2کیلو و 50بود ماشالله

آره بابا
۳۵ هفته تازه ۲۵۰۰ میشن

اره عزیزم خوبه پسر من ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود

یه کم کمه
من ۲۹ هفته ۱۳۰۰ بودم دکتر گفت یک هفته وزنش عقبه

اره خوبه طبق گهواره همینقدر باید باشه منم ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد