تروخدا نخندین ها چجوری آروغ بچه رو میگیرین؟میزارین سر شونه

۷ پاسخ

عزیزم ا🥰🥰🥰نشاالله زایمان کنی معمولا تو بیمارستان اینارو آموزش میدن اما اره بعد از شیر دادن بچه باید بغلت کنی و تقریبا سر کوچولوی بچت روی شونت باشه و بادستت اونقدری ب پشت بچه بزنی تا اروغ بزنه و گاهی با اروغ یکم هم بالا میاره ک اگر پنیری باشه خوبه ولی اگر خود شیر رو بالا بیاره خطرناکه معلومه مثل من بچه اولته ولی من بچه های خواهرمو تقریبا بزرگ کردم یکم بلدم

میگن رو دست بهتره
رو ساق دستت بزاری

میذاریم سر شونه
با نوک انگشت اول دورانی تو پشت رو ماساژ می دیم. بعد ضربه آروم تا آروغ بزنه

اینطوری

تصویر

اره بزار رو سرشونت بعد آروم آروم بزن رو کمرش یا هم دایره ایی ماساژ بده

اره سرشونه میزاریم یا رو دست میزاریم

اره روشونه بزار تااروغ بزنه

سوال های مرتبط