توی اسم های گهواره اسم پسر نوشته گردو🤣🤣🤣

۴ پاسخ

اسم پسرم و انتخاب کردم ؛ موز😁🤦

به نظرم
این اسم کسایی که اینجا مینویسن مامان گردو
مثل شما که نوشتی مامان فندوق
حس میکنم چون تعدادش زیاد شده
تو گهواره نوشته
😂🤦🏻‍♀️

😂😂😂😂عجب اسمی

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری