خانوما بچه رو از کیه بزاریم کالسکه

۶ پاسخ

من یه ماهه تقریبا

کاسکه حالت درازکش بشه که از اولم میشه کذاشت

من از یه ماهگی گذاشتم

من تازه شروع کردم

من از یه ماه و نیم به بعدش گذاشتم

من از ۲ ماهگی میزارم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی