۹ پاسخ

این کدوم مدل چیکو هست؟

از روز اول میتونی عزیزم فقط داخلش حتماً چیزی بزار بعد بچه ارو بزار

ممنون از همه

تصویر

مگه نمیخوابه پشتیش؟
اگر نمیخوابه از ۶ماهگی میتونی

اگه حالت دراز کش میشه از وقتی به دنیا اومد میتونسی بزاری داخلش

از همون بدو تولد میشد بذاری اینا دراز کش میشه مال منم اینجوریه کمربندشم می‌بندم راحت

من از سه ماهگی گزاشتم

اگه حالت تخت میشه از بدو تولد

۴ماهگی فک کنم اوکی باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی