از کی میشه تویی کالسکه بزاریم

۴ پاسخ

روروئک منظورته؟

کالسکه ها پشتش یه ملیه داره بکشی مثل تخت صاف میشه شیبش میخوابع.من از دوماهگی میگذارم

اگه کالسه حالت خواب کامل داره که از همون اول میشه گذاشت

من از ۵ روزگی نشوندم

سوال های مرتبط

مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی