شیر پاستوریزه پرچرب درست کردم از اول
هیچ مشکلی هم نداره تو غذا
فقط نباید ب عنوان نوشیدنی بخوره
من با آب یا شیر درست میکنم
من ھمش با شیر خشک درست میکردم مشکلی ندارہ
آب
شیر خشک نباید رو حرارت باشع
با آب اخرش که تموم شد خنک شد سفت شد با شیرخشک رقیق میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.