۵ پاسخ

شیر پاستوریزه پرچرب درست کردم از اول
هیچ مشکلی هم نداره تو غذا
فقط نباید ب عنوان نوشیدنی بخوره

من با آب یا شیر درست میکنم

من ھمش با شیر خشک درست میکردم مشکلی ندارہ

تصویر

آب

شیر خشک نباید رو حرارت باشع
با آب اخرش که تموم شد خنک شد سفت شد با شیرخشک رقیق میکنیم

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی