۱۰ پاسخ

سوال منم هست
ولی فکر کنم حساست زا باشه

من دیگه همه چی میدم جز همون نمک و شکر و ادویه

من بهش عصرا اب طالبی با بستنی طالبی میدم

من میدم

بده....

من میدم خیلی هم دوس داره

اره میتونی بدی دختر من دکتر یک ماه پیش گفت بده طالبی ملون شلیل هلو زردالو

من یکم دادم هیچی‌نشد

اره از ۸ماه مجازه

یکم بده اگ حساسیت نداد مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو 🍇 مامان جوجو 🍇 ۱۰ ماهگی
مامان 😍فاطمه جون😍 مامان 😍فاطمه جون😍 ۱۱ ماهگی