۷ پاسخ

ای جانم عزیزدلم خداحفظش کنه براتون 🥰💖🌺

عزیزم دکترتون کی بود؟

وای پاهاش فقد مادر

من هنو کمر درد دارم بعد دوسال هفت ماه، ولی الان برایدشما به نظرم شیافه مک برایدزایمان تا چند روز دوتا دوتا میذاشتم

بی حسی میگن بعضا تا یکی دوماه تا یکسال کمردرد هست
کدوم بیمارستان رفتی؟چرا بیهوش نکردن خودت نخواستی؟
فقط استراحت کن

شما تا ده روز باید بطور کامل استراحت کنی
دراز بکشی فقط و هرازگاهی پاشی راه بری دوباره دراز بکشی .

من هنوزم میخوابم به پشت به سختی بلند میشم کمر و لگنم درد میگیره
ولی بهتر از روزای اوله، شما هم شیاف بزار خیلی دردتو آروم میکنه

سوال های مرتبط