۱۳ پاسخ

منکه داغونم

شیاف بزار اگه خیلی دردمیکنه سزارین شدی

من ک فقط میگی تبر زدن وسط کمرم

من دیگ رد دادم

وای من سیاتیک گرفتم 😂😂😂

دقیقا منم 🫠🥲 تازه قوز هم شدم از وقتی سزارین کردم نمی‌دونم چرا

ن کم کم کمتر میشه نگران نباش

برو حجامت خوب میشی

منم کمر درد دارم دست چپم درد میکنه دندونامم درد میکنه😶😑

من میمرم

ان شاالله که اینطور نیست.خوب میشی

نه ۶ ماه اینجوری کاپدچینو و قهوه زیاد بخور

نگوو من اشکم دراومده از کمر درد

سوال های مرتبط