خانما نظر بدید ، این سرهمی اسپرته خیلی خوشم اومد خریدم ، بچم پسره ؟!☘💚

تصویر
۹ پاسخ

اره پسرونست اصلا

بله قشنگه

مبارکش باشه فسقلی قشنگه🥰

اره عزیزم پسرونس

اصلا اینا بدرد نمیخوره و کاربردی نیست. اصلا نخر چون هیچوقت نمبتونی استفاده کنی

پسرونس

اره اسپرته
ولی بیشترپسرونه

اره عزیزم اسپرته

بله.

سوال های مرتبط