۷ پاسخ

خیلی زود حروف الفبا یادش ندادی؟
بزار بچگیش کنین درگیر نکنش برا نوشتن زوده چ عجله ای بلاخرع که یاد میگیرع

دختر منم اسمشو کامل مینویسه اسم منو هم مینویسه

دختر من کلمه بابا و اب و مامان خاله نان رو نشونش بدم بلده بگه
ولی نوشتن ن بلد نیست نقاشیشم افتضاح رنگ امیزیش خوبه
فک کنم در اینذه از این دستخط افتضاحا بشه خخخخ

الهی موفق باشه
دختر منم یه چند ماهی هست می‌نویسه البته اینم الفبا بلد نیست ولی چون مهد می‌ره نوشتن همه رو بدون اسم یاد گرفته

آفرين دختر باهوش🥰شاينا هم جديدا پايين نقاشي هاش اسمشو مينويسه☺️

اسمشم گشنگه آخه 😍

آفرین تو این سن چطور الفبا یادش دادی

سوال های مرتبط

مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی