۱۱ پاسخ

شربت لاکتولوز عالی

توت بخور فقد الان وقتشه

پودر پیدرولاکس بریز تو آب بخور

نسکافه میخورم
برنج هم فقط برنج ایرانی نیمه میخورم
خیلی اذیت بود الان الحمدالله خیلی خوب شدم

همراه ناهار و شامت سالاد بخور خیلی خوبه

اگه شیر خودتو نمیدی قهوه بخور عزیزم

دانه چیا بذار خیس بخوره صبح یه صبح ی قاشق بخور

کیوی و لواشک بخور
منم شدید یبوست بودم تا چند وقت بعد از زایمانم

شربت لاکسی ژل منیزیوم بعد هر غذا دو قاشق
صبح‌پاشدی دو لیوان آب ولرم بخور
شب قبل خواب داخل یک لیوان ۱ قاشق بزرگ‌خاکشیر ( پنج شش عدد الوبخارا و انجیر خشک بریز )روشم آب بریز درش ببند؛بصبح پاشدی همون با آبش بخو
ر داخل روز کیوی و گلابی ؛تاشب حداقل ده لیوان آب ولرم بخور

شربت لاکسی‌ ژل میخورم هنوز جوابه

شربت ملین بخور

سوال های مرتبط