۶ پاسخ

منم دکتر براون گرفتم
باریک گرفتم چون دوستم گفت پهن ها شیر اطرافش میمونه و شستن سخت تره
طلقی گرفتم چون شیشه ای خیلی سنگین بود پر بشه سنگین ترم میشه
از جای معتبر بگیر
من ۱۲۰ گرفتم برای شش ماه اول دوستم گفت کافیه اینجوری تازه به تازه شیر درست بشه بهتره تا اینکه شیر کهنه بشه
سرشیشه خودش صفر تا سه هست ی مدیوم سه تا شش هم گرفتم

میخای بهش کامل شیر خشک بدی یا کمکی؟ کمکی طرح سینه مادر اونت بگیر که سینه رهانکنه ضد کولیک وانتی رفلاکس باشه شیشه، ولی اگر کامل میخای من بی بی لند گرفتم ایرانی ارزان بسیار عالی ضد کولیک ورفلاکس، نگران تقلبی بودنش نیستی وگم شدنش، خواهرم دکتر برونز داشت دخترش اسیر بود

سایز کوجیک تلقی گرفتم، ۱۹۰۰ حدودا

دکتر براون با سر شیشه 1 تا ۳ ماه اکیه کاملا
حالتwide
و ۲۷۰ ۲۵۰-میل هم بگیر گنجایش
من‌خواهرم‌ کانادا نوزادش فقط همینو استفاده میکنه من هم همین مدل گرفتم

عزیزم از من به شما نصیحت اصلا پول بابت اینا نده
همش پول مارک میگیرن و بدرد نخورن
من اونت خریدم ۲‌میلیونو‌خورده ای
هیچ بدرد نخورد اخرشم شیشه شیر یومامی گرفتم ایرانی با اون میدم بی بی لندم خوبه پیرکس سر ارتودکسی بگیر

من تلقی گرفتم چون شیشه ایش خیلی سنگین بود دست خسته میشد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری