۱ پاسخ

ب نظرمن اصلا خوب نیست ب موهم اسیب میزنه تحمل کن تا بلند شه قرصایی ک برای بلندی مو هست پیداکن بخوذ

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۲ سالگی