#پوشک #پوشک #شیر_خشک

تصویر
۱۱ پاسخ

بالا ک میارم راحت میشم

آب زیاد
اسپرسو دوبل
دوش آبگرم

پودر منیزیم هم خیلیییی موثره
منیزیم و اب کافی درطول روز

روغن بنفشه (حتما اصل) ۷ شب تو هر سوراخ بینی ۱ قطره ریختم الان دردام یک پنجم شده

من قرص دکتر داده می‌خورم سردرد نمی‌گیرم غذاهم خیلی غذاها نباید خورد.

معده رو آروم نگهدار

بیاری بالا اروم میشی من اینطوریم

من بدون مسکن فقط باید سرمو قطع کنن ک خوب شم

من تهوعم دارم ...چندسال پیش رفتم نورون تراپی خوب شدم باز بعد زایمان برگشت همون استا میخورم

من ژلوفن میخورم نوافن میخورم
تو بارداری دکترم سرم مینوشت برام آب رو آتیش بود

منو که دکتر قرص اعصاب داده با همونا اروم ترم

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی