#فرزند_پروری
#پوشک
#شیر_خشک

تصویر
۶ پاسخ

من شنیدم نباید از ته کوتاه کرد
خودم تجربه نکردم 🌺

یه جا خونده بودم که یه هفته ورق نازک دنبه شبا بزاری روی ناخن چون دنبه ناخن و جذب می‌کنه می‌کشه از گوشت بیرون
میخایی امتحان کن

وای من یسری همش میرفتم تو‌گوشتم اولش دردش کم بود بهو زیاد شد یجا میخورد میمردم همه گفتن باید عمل کنی اینا من هیچ دست نزدم اصلا خودش بلند شد از گوشت درومد

بعضیا دیدم کاشت میزنن که ناخشون نتونه کج بشه

از ته نگیر.سر ناخنتو گرد نکن.

عمل باید بکنی اگر زیاد

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی