#فرزند_پروری
#پوشک
#شیر_خشک

تصویر
۲ پاسخ

منم دارم ولی خیلی همه چیزو نمیتونم باهاش درست کنم اگر کسی بلده به منم بگه😅

مایه کیک رو آماده کن
بریز توی قالب
بذار روی حالت کانوکشن، دمای ۱۸۰ درجه، اول پیش گرمایش بده
بعد که گرم شد و بوق زد، قالب رو بذار توش و ۴۰-۳۰ دقیقه تایم بده

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی