#فرزند_پروری
#شیر_خشک
#پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

نه نبر مگه عزت گذاشتن سرت ک بزاری

واقعا میخوای بری؟!!!!

یه جعبه شیرینی دیگه خونه هرکسی بری میبری اینم ببر

نه هیچی نیاز نیس ببری

اگر دعوت شام یا ناهار بودی ببر ولاغیر احتیاجی نیس

میخوای بری عید دبدنی شیرینی چی بخری

بنظر من ك نبر نهايت ي شكلات

شکلات با‌کلاس از این جعبه‌ها

اگه واسه شام یا نهار میرید حتما شیرینی ببرید

اصلا چرا باید بری؟

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۲ سالگی