طول سرویکس ۳۰ چطوره؟؟؟ بارداری پوشک پوشک سونوگرافی

۶ پاسخ

مال من از انومالی ۳۰ یکسره هم انیسا بغلمه کاره خونه و و و
ب هرچی حساسیت نشون بدی بدتر میشه
موقع انیسا هم ۳۰ بود
هیچی نشد
تازه کارا عیدم کردم
۴۰ هفته زایمان کردم سزارین شدم

خوبه عزیزم زیر25خطرناکه

از گهواره ای ها بپرسی میگن لب مرزی ولی دکترم گفت خوبه مال منم ۳۰ بود انومالیم

مگ تو این هفته ها هم بررسی میکنن

پایینه باید استراحت کنه و با دکتر مشورت کنه

خیلی خوبه فقط باید رعایت کنی پایین نیاد

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان شایلین 💖 مامان شایلین 💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی