مال من از انومالی ۳۰ یکسره هم انیسا بغلمه کاره خونه و و و
ب هرچی حساسیت نشون بدی بدتر میشه
موقع انیسا هم ۳۰ بود
هیچی نشد
تازه کارا عیدم کردم
۴۰ هفته زایمان کردم سزارین شدم
خوبه عزیزم زیر25خطرناکه
از گهواره ای ها بپرسی میگن لب مرزی ولی دکترم گفت خوبه مال منم ۳۰ بود انومالیم
مگ تو این هفته ها هم بررسی میکنن
پایینه باید استراحت کنه و با دکتر مشورت کنه
خیلی خوبه فقط باید رعایت کنی پایین نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.