تا چند سالگی بچتون لباساشو با دست شستید؟

۱۳ پاسخ

فقط نوزادی

از همون اول لباسشویی

تا چند ماهگی

من از اول توی ماشین لباسشویی میریختم با مایع مخصوص بچه . پینو، فیروز مارک های خوبی هستن

بامینی واش میشورم وفقط لباسای دخترمو میندازم توش راااااححححححتتتتتت

از همون اول تو لباسشویی با مایع مخصوص خودش من کلا لباس زیر یا چیز نجسی نمیندازم لباسشویی دلیلی ندیدم تو دست بشورم

۲ سالگی

هنوز با دست میشورم. تا حالا چندبار فقط لباسای خودشو باهم تو ماشین انداختم

الان هم جدا با دست میشورم چون پوست بچه ها حساسه خیلی میترسم داستانی بشه

من از اول کهنه شور کرفتم اصلا با دست نشستم

هیچ سالگی همش تو ماشین لباسشویی

تا ۱سالگی

من میریزم لباسشویی
فقط سفید رنگا رو با صابون با دست میشورم

سوال های مرتبط

مامان شاهان کیان مامان شاهان کیان ۲ سالگی