۲۰ پاسخ

خیلی به حالت جنون رسیدم

تنها نیستی خواهر😁

انقد عصبانی میشم که هی میگم الانه که سکته کنم.تمام سلولای مغزم درد میگیره.چین افتاده تو پیشونیم از بس تو حالت اخم و عصبانیت میبره منو.نفسمو بند میاره با لجبازی هاش

اره
اما اینروزا دلم میخواد از دستش خودکشی کنم انقد لجبازی میکنه

خیلی خیلی گریه خود زنی جیغ عصبانیت🥺

اررررععع😵‍💫🤕

در حد جنون میرسم

تا دلت بخواد تو این دوسال گریه کردم عزیزم😑

تا دلت بخواد عزیزم😂

خیلییی هزار بار

گریه؟!
خودزنی هم کردم

گریه چیه خودمو مثل خلا زدم 😄

بله بارها

بسییییییییار

روزی یه بار 😂

گریه نمیکنم جیغ میزنم🤦‍♀️

کلی
نتونستم دعواش کنم خودم‌گریه کردم

اره خیلی
من یبار زدمش خودم پا ب پاش گریه کردم

گريه نه ولييييي تاحد مرگ عصباني ميشم خودزني ميكنم

گریه نه ولی دلم خواست باکله مستقیم برم تودیوار😌👌🏼😆

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی