خیلی به حالت جنون رسیدم
تنها نیستی خواهر😁
انقد عصبانی میشم که هی میگم الانه که سکته کنم.تمام سلولای مغزم درد میگیره.چین افتاده تو پیشونیم از بس تو حالت اخم و عصبانیت میبره منو.نفسمو بند میاره با لجبازی هاش
اره
اما اینروزا دلم میخواد از دستش خودکشی کنم انقد لجبازی میکنه
خیلی خیلی گریه خود زنی جیغ عصبانیت🥺
اررررععع😵💫🤕
در حد جنون میرسم
تا دلت بخواد تو این دوسال گریه کردم عزیزم😑
تا دلت بخواد عزیزم😂
خیلییی هزار بار
گریه؟!
خودزنی هم کردم
گریه چیه خودمو مثل خلا زدم 😄
بله بارها
بسییییییییار
روزی یه بار 😂
گریه نمیکنم جیغ میزنم🤦♀️
کلی
نتونستم دعواش کنم خودمگریه کردم
اره خیلی
من یبار زدمش خودم پا ب پاش گریه کردم
گريه نه ولييييي تاحد مرگ عصباني ميشم خودزني ميكنم
گریه نه ولی دلم خواست باکله مستقیم برم تودیوار😌👌🏼😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.