۴ پاسخ

من روزی یبار شیر خشک بش میدم 90 سیسی

پیامش بده مشکلت بهش بگو راهنمایت میکنه

عزیزم منم شیرم کم بود و آبکی
سویق شیرافزا با ویتامینه خریدم استفاده کردم هم شیرم زیاد هم چرب شد
الان فقط شیر خودممو میدم

هفته ای یه قوطی
نهایتش روزی چهاربار
120سیسی

سوال های مرتبط