۲ پاسخ

سونو داپلر میگن خیلی خطرناکه به نظرم اگر مشکلی نداری سالم بوده دیگه نده هفتت هم که بالاست

من ۱۸روز پیش رفتم دوباره فردا هم میرم حتما نیاز بوده که گفتن دوباره انجام بدین

سوال های مرتبط