عزیزان صدک من ۷۰ بود بنظرتون خوبه؟؟

۷ پاسخ

مال من زده بود ۹۰تا۹۷صدک

صدک چیه دیگه

خوبه ولی صدک هارو به نظر من اشتباه میزنن چون بچه من نرمال بود ولی صدک رو پایین زده بود

جریان این صدک ها چیه ؟
چرا من میرم‌ سونو برام صدک نمیزنه ؟

عالیه
یعنی با هفتاد درصد هم سناش هم وزنه

عالیه

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری