۵ پاسخ

ن من اصلا متوجه نشدم

من حس کردم هی به شوهرم گفتم زلزله گفت نه بابا بعد لوسترو دید گفت راست میگی

بله کامل واضح بود

من قشنگ حس کردم توی ننو هستم

میگن تهران اومده بود
شما کجایین؟

سوال های مرتبط

مامان باران و برفین مامان باران و برفین ۵ سالگی