سه ماهگي وزن ٦و٦٠٠خوبه يا كمه؟؟؟

تصویر
۱۸ پاسخ

ماشاالله بهش نذار بچرو چشم میزنن ❤️. خوبه خدا حفظش کنه الهی
دختر من ۴ ماهگی ۵۸۰۰ با لباس و پوشک

پسر من سه ماهگی ۷۷۵۰وزنشه

میخورمتاااااااااا🙊🙊🙊🙊🙊

وای ماشالا دختر من ۶۴۰۰ الان ولی اندازه دختر شما کپلی نیست😅

پسر منم هم وزن با پسر شماسن اما مثل پسر شما تل نیس چرا😢😢

عالیه ماشالا بهش ❤️

هزارالله اکبر ماشالله 🥰🧿

کم نیس ولی نزار زیادتر شه بچه خیلی تپلی فقط بانمک نمیشه
کلا نگدانی داره

دختر من ۵۵۰۰😐
شیر خشک میدی؟؟

ماشاالله بهش🤍 دقیقا عین پسر من.
وزنشون برای این سن نرماله. نه زیاده نه کم.

فقد اونایی ک استیکر دهان باز گذاشتن یعنی چی بچه ندیده ایید بگید ماشالله

کمه عزیزم

ماشالله بهش خیلی قشنگه ، خدا حفظش کنه ، عکسشو نزار بچه رو چشم میکنن ، صدقه بزار کنار ♥️🧿

ماشاالله شیر خودتو میدی؟

عالیه بابا

ایجانم
ماشالله
خوبه عزیزم

وووش قلبم ماشالا بهت خاله جون عالی هستی خدا حفظت کنه جوجه😘😘🤩

ماشاالله بهش. شیر خودت میخوره یا شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی