خیلی خوبه ک نگا نمیکنه،خیلییییییییییی
پسرمنم همینه همش اویزانه منه
پسر من خیلی دوست داره
و من ناراحتم
پسرمنم اصلا دوست نداره نگاه نمیکنه ولی کلیپای روبیکا رو میبینه😐
دختر من تازگیا علاقه مند شده
حالا پسر من مدام جم فود میبینه چی میگی😐
پسر منم تا چند ماه پیش علاقه نداشت کم کم علاقه پیدا کرد
دختر منم خوشش نمیاد مگه اینکه آهنگ یا ترانه بچگانه پخش بشه اصلا نکا نمیکنه از شبکه پویا فقط ورزش پویانو رو دوست داره بخاطر اهنگش
دختر منم .ولی کلیپ ی دیقه ای یا کمتر دوس داره .من دانلود میکنم میبینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.