۹ پاسخ

منم دخترم خیلی با گوشی بازی میکنه
ولی خب به همین دلیل هم خیلی چیزا یاد گرفته
همیشه هم ب نظرم بد نیس بعدم الان دوره هوش مصنوعی دوره تکنولوژی نمیشه ک از بچه ها دریغ کرد
من میبینم میگن ببر بیرون دائم بازی کنه
بازی هم خوبه واسه سلامتیش ولی خب یادگیری هم خوبه

دخترمنم زیاد نگاه میکنه ولی یه سری کارتون و فیلم های آموزشی و شعر و...

حراج حراج حراج حراج
مامانا سلام وقتتون بخیر، من لباس‌های وارداتی آلمانی خونگی دارم برای فروش کیفیتشون خوبه ظاهرشون قشنگه برای بیرونم میتونن بپوشن ،تعداد زیادی نمونده از نوزادی تا 14 سال دخترانه و پسرانه دارم نوزادی بادی آستین بلند و کوتاه تا دوسال، و دخترانه از سن دوسال موجود، پسرانه هم از سن 4 تا 6 سال به بالا موجودن چون کیفیت و قیمت لباسا خوبه خیلی متقاضی داره لباسا رو به اتمام هست هر کسی خواست در خدمت هستم روبیکا پیام بزارید تا نسبت به جنسیت کوچولوتو براتون عکس بفرستم،راستش چون دیگه نمیشه لباس وارداتی با قیمت مناسب بیارم و خیلی گرون شده میخوام همینقدر که دارم فروش بره با قیمت قبل براتون فاکتور میکنم
@No_poosh
@no_poosh

دختر منو بزاری ساعت ها پپا پیگ نکاه میکنه
اما خیلی خوب بوده حیوونا رو کامل شناخته
حتی دایناسورا رو
رنگارو تعمییر ماشین کریسمس عید مهدکودک مدرسه
مفید بوده براش

تی وی روی تایمر بزار خودش خاموش بشه

وقتی به بچه میگید تلوزیون نبینه باید یه پیشنهاد دیگه برای سرگرم کردنش داشته باشید. بچه متوجه ضرر داشتن نمیشه. اگر میخواید نبینه باید باهاش وقت بگذرونید

ن بابا بچهای من همش نگاه میکنن چقد چیز میز یاد گرفته دخترم ذهنش فعاله نسبت به بچهای دیگم کع نگاه نمیکنن فرقی نیس سالمه هیچیش نشده خداروشکر

آره زیاد ببینه ضرر داره باهاش بازی کن یا ببرش بیرون بزار زیاد نبینه دختره منم میخواد سعی میکنم زیاد بهش ندم مشغولش کنم گوشیو دم دست نزارم نبینه

جلوشو بگیر عادت کنه اسیری

سوال های مرتبط