۴ پاسخ

باکتی ماید
منم دخترم همینطور شد بردم دکتر همینو داد.نوزادم بود میزدم براش

من دخترم سرما خورده بود چشاش قی میکرد بردم دکتر یه پماد و یه قطره داد دو سه روزه خوب شد

باکتی ماید

تتراسایکلین بزن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی