بهترین موقع برای غذا دادن به کودک

۲ پاسخ

۶ماه بهترین موقعس

دکترا تازگیا میگن بچه ای که رفلاکس داره از ۴ ماه باید شروع کنه
ولی دختر من با اینکه رفلکس کم داشت من همون ۵ و نیم شروع کردم اونم خیلییی کم
چون معده بچه هنوز آنقدری قوی نشده که بخواد هضم کنه
اگه رفلاکس ندارع صبر کن همون ۶ بده

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی