۶ماه بهترین موقعس
دکترا تازگیا میگن بچه ای که رفلاکس داره از ۴ ماه باید شروع کنه
ولی دختر من با اینکه رفلکس کم داشت من همون ۵ و نیم شروع کردم اونم خیلییی کم
چون معده بچه هنوز آنقدری قوی نشده که بخواد هضم کنه
اگه رفلاکس ندارع صبر کن همون ۶ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.