مامانا یکم سردرد شدم .. بغیر قرص چی بخورم بهتر بشم

۴ پاسخ

یکم دارچین با چندقطره اب قاطی کن بزار روی پیشونیت مثل اب روی اتیشه سریع خوب میشی

نسکافه هم خیلی خوبه ولی شاید خوابت بپره

فشارت بگیر
با روسری محکم ببند

والا فقط استامینوفن میدونم

سوال های مرتبط