نه اصلا حتی پسر بزرگم که پنج سالشه میگیره بوسش هم میکنم بازم نمی گیرم چون اکثر ویروسا رو ماها یه بار حداقل گرفتیم
اره چندبار
آره
یک بار
اره چندروز پیش پسرم سرما خورد حالا شوهرم مریض شده
اره اونم دو بار
اولم دخترم سرما خورد بعدش من گرفتم
آرههه قبل عید پسرم تو عید هم خودم
نه
چقدر اسم ابرا قشنگه😍🧿
اره
اول دخترم سرماخورد بعد از سه جهار روز ما سرماخوردیم
شایدم تو بدن ما دیرتر بروز کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.