۱۱ پاسخ

من از اول بارداری اینجوری شدم

منم الان اینجوریم ، دماغم کیپه با دهن نفس میکشم🫠
چجوری بعضی خانما هرسال حاملن😕😅 حس میکنم دنیا داره برام تموم میشه😂

تبریک میگم شما به هفته های اخر بارداری نزدیک شدین😂

سرم نمکی شبا استفاده کن بکش بالا بهتر میشی

اره منم اینطورم حتی صدامم کیپ میشه امشب به مامانم گفتم احتمالا پولیپ بینی دارم باید به دکترم بگم

احتمالا پولیپ داری و رگای خونی بینی بخاطر زیاد شدن خون بدن تو بینی ورم کرده و راه تنفس بینی رو میگیره ،بزار زایمان کنی خوب میشی

ی پاف میزنم راحت میخوابم

اسپره بینی بگیرازداروخونه من گرفتم راحت شدم ازدکترم پرسیدم گفت اشکالی نداره هرمدلی گرفتی خوبه

اسپرین میخوری؟
منم اینجوریم بعد فهمیدم مال عوارض آسپرینه

منم ازاول بارداریم با دهن باز،کلا دماغم کیپ کیپ شده

وای منم
با کوچکترین اشغال تو بینی دیگ نمیتونم نفس بکشم😮‍💨😮‍💨😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد