یکی ازدوستان نکرد بچش قوز شد تو حالت جنینی بدنش موند الان نزدیک یک سالشه داره میکنه که درست بشه بدنش
منکه مامانم نزدیک ده تا قنداق براش گرفته نخوام قنداقش کنمم حیفم میاد بی استفاده بمونن 😬 خودم باهاش نبودم وگرنه نمیزاشتم این همه پارچه بگیره
دوس ندارم فشار بیاد بهشون ولی چون رسم سیسمونی داریم مجبورم و سعی میکنم چیزای مناسب بگیرم و به اندازه
نه عزیزم من قنداق نکردم بچه م مثل ماهه چیه این باورای قدیمی اخه
برا راحت خابیدنه. البته دکترا طب سنتی رو کلا قبول ندارن برا همین حتی نظرشون درستم باشه میگن ن ربطی نداره😐
من قنداق میکنم راحت میخابه شبا
نه من اصلا بچه هامو قنداق نمی کنم و پاشونمخوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.