۲ پاسخ

انشالله همگی بسلامتی زایمان کنیم وبچمون بغل کنیم نگران نباش خدا کمکمون میکنه

من مرداد انشاالله زایمانم ولی تجربه سزارین قبلیم بد نبود بااینکه کیسه آبم ترکیده بود و درد داشتم ک رفتم بیمارستان ولی از سزارین ب بعد خوب بود ، لحظه عمل ک چیزی متوجه نمیشی، بعد ک میارن ریکاوری دردا شروع میشه ک با پمپ درد یا شیاف کنترل میکنن …

سوال های مرتبط