بزرگ میشه چ غصه سالم باشه 🌻
من تو ۳۵هفته ۵روز رفتم سونو گفت بچه وزنش ۲۸۰۰هست فکر میکردم خوب باشه ولی دکترم گفت ریزه قرص ال ارژنین داد نمیدونم چرا
ناراحتی نداره ما تو کل خانوادمون بچه بالای ۲/۸۰۰ نداشتیم همه الان سالم و گنده
منم امروز رفتم سونو دخترم ۲۷۰۰ بود
منم به زور میخورم ولی دیگه بیشتر از این نشد.
امیدوارم تا زایمان ۳ کیلو بشه
ماه آخر هفته ای ۳۰۰ گرم وزنمیگیره بچه خوراکت بیشتر کن برنج و نون نخور خودت چاق میکنه بچه رو نه
وعده نهار و شام گوشت خالی بخور حالا از هرچی دوست داری
بستنی و خربزه و انگور هم خیلی خوبه
وای من تازگی نرفتم سونو ینی برا من ۳ کیلو میشه الان
سلام
من پنجشنبه رفتم ۲۹۰۰ بود و دکترم گفت خیلی خوبه زودتر پیاده روی کن که سنگین نشه که زایمانت سخت شه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.