۷ پاسخ

بزرگ میشه چ غصه سالم باشه 🌻

من تو ۳۵هفته ۵روز رفتم سونو گفت بچه وزنش ۲۸۰۰هست فکر میکردم خوب باشه ولی دکترم گفت ریزه قرص ال ارژنین داد نمیدونم چرا

ناراحتی نداره ما تو کل خانوادمون بچه بالای ۲/۸۰۰ نداشتیم همه الان سالم و گنده

منم امروز رفتم سونو دخترم ۲۷۰۰ بود
منم به زور میخورم ولی دیگه بیشتر از این نشد.
امیدوارم تا زایمان ۳ کیلو بشه

ماه آخر هفته ای ۳۰۰ گرم وزن‌میگیره بچه خوراکت بیشتر کن برنج و نون نخور خودت چاق میکنه بچه رو نه
وعده نهار و شام گوشت خالی بخور حالا از هرچی دوست داری
بستنی و خربزه و انگور هم خیلی خوبه

وای من تازگی نرفتم سونو ینی برا من ۳ کیلو میشه الان

سلام
من پنجشنبه رفتم ۲۹۰۰ بود و دکترم گفت خیلی خوبه زودتر پیاده روی کن که سنگین نشه که زایمانت سخت شه😁

سوال های مرتبط