من هفته ی ۱۰ بودم ۴ سیخ خوردم😐😐
یک سیخ اشکال نداره ولی بیشتر نخوری
تو گهواره کامل نوشته بود دربارش.ممنوعه نیست اما اکه بیشتر از هفته ای دوبار باشه،مضره و مسمومیت میاره
عزیزم یه تیکهکوچیک بخور هوست از بین بره
اما بیشترش ضرر داره
خوردنش ممنوعه داخل بارداری
ولی کلا اگه نخوری بهتزه بعدش ممکنه کلی استرس بکشی
در حد هوس میتونی بخوری
ویتامین Aزیادی داره ،من یبار درحد دودونه خوردم،ریسکش زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.