دخترا جگر ضرر داره مثلا ی ذره آدم بخورع؟

۸ پاسخ

من هفته ی ۱۰ بودم ۴ سیخ خوردم😐😐

یک سیخ اشکال نداره ولی بیشتر نخوری

تو گهواره کامل نوشته بود دربارش.ممنوعه نیست اما اکه بیشتر از هفته ای دوبار باشه،مضره و مسمومیت میاره

عزیزم یه تیکه‌کوچیک بخور هوست از بین بره
اما بیشترش ضرر داره

خوردنش ممنوعه داخل بارداری

ولی کلا اگه نخوری بهتزه بعدش ممکنه کلی استرس بکشی

در حد هوس میتونی بخوری

ویتامین Aزیادی داره ،من یبار درحد دودونه خوردم،ریسکش زیاده

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان دنیای من😍 مامان دنیای من😍 ۶ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری