۳ پاسخ

من به پسرم از اینا میدادم البته طرحش فرق میکرد خیلی مو میگرفت به خودش

سلام هزینه زیادی نکن برای پستونک من خریدم پشیمون شدم

والا من برا پسرم گرفتم بعد از یک ماه سر پستونک باد کرده بود

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی