۵ پاسخ

درد زیر دل مخصوصا تو بارداری دوم طبیعی نیست چون رحم بزرگ هست تو بارداری اول میگن رحم میخواد جا باز کنه اونم تو ماه های ۵ و ۶ ، استراحت کن ، سردی نخور ، به دکتر بگو شیاف پروژسترون بده بذار

اولش همش انگار داری پریود میشی. اگه دردت غیرطبیعی زیاده برو سونو خدایی نکرده خارج رحمی نباشه

طبیعی تا ۳ ماهگی
اما خفیف و بدون لکه بینی

شیاف نداده دکتر بهت؟ پروژسترون بود فک کنم

طبیعیه

سوال های مرتبط