درد زیر دل مخصوصا تو بارداری دوم طبیعی نیست چون رحم بزرگ هست تو بارداری اول میگن رحم میخواد جا باز کنه اونم تو ماه های ۵ و ۶ ، استراحت کن ، سردی نخور ، به دکتر بگو شیاف پروژسترون بده بذار
اولش همش انگار داری پریود میشی. اگه دردت غیرطبیعی زیاده برو سونو خدایی نکرده خارج رحمی نباشه
طبیعی تا ۳ ماهگی
اما خفیف و بدون لکه بینی
شیاف نداده دکتر بهت؟ پروژسترون بود فک کنم
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.