عزیزم منم تو ۲۹ وزنش ۱۲۰۰ و خورده ای بود دکتر اصلا نگفت کمه فقط گفت جثه اش درشت نیست ولی دو هفته بعد که رفتم بهتر شده بود وزنش دوماه اخر بچه ها انفجاری وزن میگیرن پروتئین بخور و مولتی ویتامین بعدم بچه ها باهم فرق دارن اگه استخون بندی ریز باشه نباید توقع وزن بالا داشت منم همسرم استخون بندیش درشت نیس دخترمم ریزه الان پسرمم سونو میگه استخون بندیش درشت نیست نگران نباش عزیزم اصن ۱۲۰۰ کم نیس تو همین گهواره ۲۹ هفته رو زده ۱۲۰۰
سلام کجارفتین سونو؟هزینع ش چقدرشد
بنظرم زودبود بری دکترم بمن گفت ۳۲هفته ب بعد
پس من چی بگم که تو ۳۲ هفته ۱۳۰۰ بود و تو ۳۵ هفته ۱۸۰۰🫠🤦♀️
بچم اندازه فندوقه🥹
اگ مشکل قند نداری بستنی خیلی زود بچه رو چاق میکنه تخم مرغم عالیه
طبق جدول وزن ک گفتن ۲۹هفته باید ۱۲۰۰باشه ☹️🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.