۴ پاسخ

احتمالا میخواد پیپی کنه
دختر منم موقع شیر خوردن یا غذا خوردن زور زدنی پیپی میکنه
یبوست بودنی هم اینجوری میکنه

شیرخشک الانش چیه چی میخوره

قدیمی گفته پسر به زور بزرگ میشه دختر به گوز بزرگ میشه

یبوست نداره؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان نیهاد پاشازاده مامان نیهاد پاشازاده ۱۳ ماهگی