سلام.من ۱۲هفته هستم از دیشب خونریزی دارم چیکار کنم؟

۸ پاسخ

خواهر من خونریزی داری بعد میگی چیکار کنی خب سزیع برو دکتر

برو بیمارستان خب

خب برو دکتر

ان تی نرفتی؟ هماتوم نداری؟

بیمارستانم بری نزار معاینه کنن فقط سونو کنن از رو شکم تا خود دکترت ببینه

برو پیش دکترت حتما

برو زایشگاه بیمارستان
یا اگه دکترت صبح هست برو دکتر

سریع برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری