۴ پاسخ

این کانال عالیه واسه کمکی و یرنامه و ایده غذایی و ....
تو روبیکا پیداش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

من با فرنی شروع کردم ۴ روز دارم فرنی میدم از فردا حریره میدم

من میخوام از فرنی شروع کنم، ۳ روز فرنی ، بعدش سه روز حریره بادام، بعد سیب زمینی و هویج اینا بخارپز کنم ، بعدشم سوپ خیلی رقیق، اول از ۱ قاشق و یه وعده در روز، کم کم حجم غذا و تعدادش رو باید ببری بالا، بستگی داره بچه چقدر میل داشته باشه، به زور بهش نده اصلا

من اول با فرنی شروع کردم با قاشق خودش ۳قاشق بعد کم کم بیشترش کردم

سوال های مرتبط